به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد.به گزارش پارس ناز از این رو بر آن شدیم تا بررسی مختصری از زیباترین خودروهای جهان طی سال های اخیر داشته و 10 عدد از آنها را معرفی کنیم. البته این حقیقت که بیشتر این خودروها از خط تولید شرکت های اروپایی خارج شده اند جای تعجبی ندارد اما حضور یک سدان جمع و جور از آسیای شرقی و کشور کره جنوبی توجه بسیاری از کارشناسان را در زمینه پیشرفت این کشور در صنعت خوروسازی جهان به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب
۰ نظر
سینا شکری
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۶

آموزش روش هایی برای کم کردن صداهای کیس کامپیوتر


کم کردن سر و صدای زیاد کیس  کامپیوتر میتواند خیلی سخت باشد زیرابیشتر سر و صدای کامپیوتر ناشی  از کارکرد  دو قطعه اصلی سیستم یعنی هارد دیسک و فن سیستم میباشد که جزو قطعات حیاتی سیستم هستند و در تمام مدتی که شما با سیستم کار میکنید آنها نیز ناچار به کار کردن هستند اما شما میتونید با به کار بستن این آموزش در سایت سرزمین دانلود این مشکلات را تا حدی حل کنید.به ادامه مطلب رجوع کنید.

ادامه مطلب
۰ نظر
سینا شکری
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۷

تعیین سطح زبان آنلاین رایگان

همین الان با لینک زیر سطح زبان انگلیسی خود را تعیین کنید.کاملا مجانی .با استفاده از لینک زیر به صورت کاملا رایگان با همکاری دانشگاه کمبریج سطح زبان انگلیسی خود را تعیین کنید.

http://www.cambridgeenglish.org/test-your-english/adult-learners/

آندسته از عزیزانی که نمره 0 تا 5 را بدست آورده اند در سطح مبتدی می باشند.

آندسته از عزیزانی که نمره 6 تا 10 بدست آورده اند در سطح  Pre intermediate می باشند.

آندسته از عزیزانی که نمره 11 الی 15 به دست آورده اند در سطح Intermediate می باشند.

آندسته از عزیزانی که نمره 16 الی 20 بدست آورده اند در سطح Upper intermediate می باشند.

آندسته از عزیزانی که نمره 21 الی 26 را بدست آورده اند در سطح پیشرفته می باشند.

۰ نظر
سینا شکری
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۷

تفاوت آیین نامه بخشنامه و دستورالعمل

قانون و آیین نامه (Regulation): قوانین و آیین نامه هایی هستند که یا از طرف بانک به شرکت ابلاغ می گردند یا از سوی مدیر عامل و هیات مدیره شرکت تصویب و ابلاغ می شوند. قوانین و آیین نامه ها بر دو نوع هستند. داخلی که در شرکت از طرف مدیر عامل و هیات مدیره تدوین می شوند و خارجی که توسط بانک یا سایر نهادهای بالادستی به شرکت ابلاغ می گردند. 

بخشنامه ( Circular): دستورالعمل هایی هستند که برای تسهیل اجرای قوانین و آیین نامه ها به کارکنان شرکت ابلاغ می گردد. بخشنامه ها به منظور ابلاغ قوانین و مقررات، ارائه اطلاعات و تغییراتی در روال وضع اداری، ابلاغ دستورالعمل ها و ابلاغ به منظور هماهنگی تهیه و تدوین می شوند. و دارای دو نوع داخلی و خارجی هستند. بخشنامه های داخلی توسط مدیرعامل شرکت تهیه و ابلاغ می شود و بخشنامه های خارجی نیز توسط بانک یا سایر نهادهای بلادستی به شرکت ابلاغ می شود.

 

دستورالعمل ( Guideline ) : تعیین ضوابط اجرایی برای واحدهای شرکت به منظور ارائه اطلاعات فنی و عملی است. دستورالعمل عبارت است  از ترتیب انجام کار به ترتیب اجرای آن که برای اجرا به مقامات صالحه و در حدود وظایف و مسولیت به کارکنان شرکت ابلاغ می شود. دستورالعمل ها به دو نوع اداری و فنی تقسیم می شوند. دستورالعمل های اداری به منظور اجرای ضوابط اجرایی اداری، مالی و منابع انسانی و همچنین راهنماهای کاری در این حوزه به واحدهای شرکت ابلاغ می گردند و دستورالعمل های فنی شامل ظوابط اجرایی تخصصی واحدها و همچنین راهنمای فنی می باشند.

۰ نظر
سینا شکری
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۴

تفاوت بین شبکه های موبایل نسل سوم یا 3G و نسل چهارم 4G

امروزه با پیشرفت تکنولوژی های موبایل ، داده های اطلاعاتی نیز به وسیله لینک های ارتباطی موبایل قابل انتقال می باشند و همه روزه این تکنولوژی ها پیشرفت می کنند. شما هم حتما نام شبکه های 3G یا 4G را شنیده اید و حتما شنیده اید که مثلا رایتل سرویس های 3G در ایران ارائه می دهد و یا شرکت ارتباطات زیرساخت ایران مجوز راه اندازی سرویس های 4G را به اپراتورهای موبایل داده است. در این مطلب کوتاه می خواهیم بصورت کلی تفاوت این دو تکنولوژی را با هم بررسی کنیم. 3G و 4G هر دو تکنولوژی های بیسیم شبکه های موبایل هستند که امروزه شبکه های 3G بصورت گسترده تری مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از کشور های دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. اما جزئیات این سرویس ها را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

ادامه مطلب
۱ نظر
سینا شکری
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۰

توافق هسته ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مذاکرات هسته ای همچنان در جریان است و طرفین سعی دارند تا ساعت 12 شب به وقت محلی به توافق دست پیدا کنند.
ادامه مطلب
۱ نظر
سینا شکری
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۶

تفاوت کاشی و سرامیک

امروزه  پوشش‌های مختلفی برای کف و دیوارها استفاده می‌شود اما برای انتخاب یک پوشش مناسب  برای کف و دیوارهای ساختمان خود باید همه موارد را در نظر بگیرید.

ادامه مطلب
۱ نظر
سینا شکری
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۸

عکس تبریک عید فطر

عکس تبریک عید فطر

۰ نظر
سینا شکری
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۰

اس ام اس تبریک عید فطر

اس ام اس تبریک عید فطر (2)

      عید فطر مبارک. الان جلوی آینه بودم ماهو دیدم...

ادامه مطلب
۰ نظر
سینا شکری
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۴

علت مخفی بودن شب قدر چیست؟

اینکه شب قدر، بین سه یا دو شب عنوان شده یا هر سه شب، شب قدر عنوان شده است براى
این است که عبادت شب قدر افضل از عبادت هزار ماه است که هشتاد و سه سال و چهار ماه
است.